آموزش ساز تار

آموزش موسيقي و گيتار

آموزش ساز تار

۳۲ بازديد

اگر شما از علاقه مندان به موسيقي هستيد و قصد داريد در موسسه اي كاملا حرفه اي شروع به يادگيري تار كنيد به شما پيشنهاد مي كنيم از كلاس آموزش تار موجود در وبسايت آكادمي فردوس استفاده كنيد. در ادامه لطفا با ما همراه باشيد تا اطلاعات كاملي را در اين خصوص به دست آوريد.
در انتهاي كلاس آموزش تار به چه دست آوردي خواهيم رسيد؟فارغ التحصيلان اين دوره آموزشگاه موسيقي فردوس قادر خواهند بود با فراگيري تكنيك هاي مربوطه و اجراي قطعات نوازندگي ساز تار ايراني و خارجي در كنسرت هاي داخل و خارج از كشور شركت نمايند. همچنين اين هنرجويان توانايي اجراي سولو با اركستر هاي كوچك، اركستر مجلسي و اركستر بزرگ را نيز به دست خواهند آورد.
 
كمي در مورد ساز تار بيشتر بدانيم!تار در لغت به معناي رشته مي باشد اما امروزه در آلات موسيقي از آن به سيم ياد مي شود، البته در زمان هاي گذشته از ان به نام وتر نيز ياد مي كردند. امروزه اكثر تمامي ساز ها از سيم و يا همان تار تشكيل شده اند و تنها برخي از آلات موسيقي هستند كه در آن ها سيم به كار نرفته است و تنها فشار هوا موجب ارتعاش و توليد صوت در آن ها مي گردد.
تار از چه زماني به وجود آمده و به اين نام ناميده شده است؟هنوز زمان مشخصي براي به وجود آمدن نام ساز تار به ميان نيامده است اما مي توان تنها در يكي از اشعار فرخي سيستاني اثري از نام اين ساز را به خوبي دريافت نمود.
هر روز يكي دولت و هر روز يكي غژ
هر روز يكي نزهت و هر روز يكي تار
اما آن چيزي كه كاملا هويدا و آشكار است اين مي باشد كه تا دوره صفويه آلاتي به اين نام و اين شكل نداشتيم چراكه نه تصويري از آن ديده مي شود و نه حرفي! اين موضوع در صورتي است كه در مجلس بزم تالار چهل ستون اصفهان كمانچه، عود و سنتور ديده مي شود و اثري از تار نيست.
معرفي مباحث موجود در دوره آموزش ساز تار :قبل از آن كه به بررسي و معرفي مباحث موجود در اين دوره بياندازيم بايد خدمت شما عزيزان عرض كنيم كه اين دوره توسط برترين استاديد دانشگاهي كشور و در تمامي سطوح در آموزشگاه موسيقي فردوس با بالاترين كيفيت برگزار مي شود. اما دانشجويان و هنرجويان گرامي در كلاس آموزش تار چه مباحثي را مي آموزند؟
۱- فراگرفتن تكنيك هاي مرتبط به سبك هاي مختلف نوازندگي با ساز تار
۲- فراگيري و اجراي صحيح قطعات موسيقي از لحاظ تيونينگ، ريتم، ديناميك، تمپو آگوگيك، سونوريته و موزيكاليته
۳- فراگيري بيان موسيقيايي و اصول اجرا
۴- كار بروي رپرتوار قطعات ايراني و جهاني ساز تار در آموزشگاه موسيقي تهران
۵- فراگيري آداب صحنه و اجراي صحنه اي در سطح كنسرت هاي داخل آكادمي كه براي همه هنرجويان آموزشگاه موسيقي تهران برگزار خواهد گرديد و همچنين شركت در كنسرت هاي عمومي در تالارهاي تهران ( ويژه هنرجويان منتخب آكادمي )
۶- فراگيري شيوه تمرين ذهني بدون ساز و اجراي خلاق در دوره هاي ويژه آكادميك
امتيازات ويژه جهت هنرجويان نوازندگي با ساز تار چيست؟۱- برگزاري مستمر كنسرت هاي موسيقي داخل آكادمي جهت همه هنرجويان
۲- حمايت از هنرجويان مستعد و منتخب جهت كنسرت هاي عمومي در تالار هاي سطح كشور توسط آموزشگاه موسيقي فردوس
۳- حمايت از هنرجويان مستعد و منتخب جهت توليد آلبوم موسيقي داراي مجوز و معرفي ايشان به جامعه هنري توسط آموزشگاه موسيقي فردوس
۴- حمايت جهت فعاليت در اركستر ها و گروه هاي آكادمي و معرفي به ساير اركسترها و گروهاي موسيقي معتبر كشور
۵- ارائه گواهينامه معتبر توسط اساتيد مطرح و شناخته شده آموزشگاه موسيقي فردوس كه بعنوان رزومه هنري معتبر تاييد بسيار مثبتي در انجام فعاليتهاي هنري خواهد داشت.
چطور مي توانم در كلاس آموزش تار شركت كنم؟شما براي شركت در اين كلاس مي توانيد بر روي دكمه زير كليك كرده و به صورت آنلاين ثبت نام خود را انجام دهيد تا كارشناسان ما با شما تماس بگيرند.
چكيده مطالب سايت كلاس آموزش تار-آموزش حرفه اي ساز تار-آموزشگاه موسيقي فردوس

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.