معيارهاي انتخاب لباس عروس مناسب

۱۳۱ بازديد

يكي از هيجان انگيزترين و به ياد ماندني ترين كارهاي عروسي، خريد و انتخاب لباس عروس است. پيراهن عروسي لباسي است كه هر دختري آرزوي پوشيدن آن را دارد و از كودكي مدل هاي مختلف آن را در ذهن خود مرور مي كند. اهميت اين لباس نزد نوعروسان تا حدي بالاست كه حاضرند ساعت ها و روزها در مزون هاي بگردند تا مناسب ترين و شيك ترين لباس عروس را انتخاب كنيد.
امروزه طراحان لباس مانند گذشته چند مدل كلي را به بازار ارائه نمي كنند و به طراحي لباس عروس ۲۰۲۱ مطابق با سليقه و فرهنگ افراد و مناطق مختلف مي پردازند. انتخاب و خريد مدل لباس عروس براساس قد، رنگ و فرم اندام تان بهترين كار است. د ادامه از اين مقاله سايت مزون آنلاين دريميس شما را با انواع مدل لباس عروس جديد در تهران، پرنسسي، پف دار، دخترانه، ايراني، بچه گانه و … آشنا مي كنيم. شما به راحتي مي توانيد با در نظر گرفتن بودجه خود مي توانيد اقدام به خريد لباس عروس جديد و ارزان كنيد.
ملاك ها و نكات انتخاب لباس عروس 2021شايد هر شخص با توجه به رسم و رسوم خود معيارهاي گوناگوني در نظر گرفته باشد. اما بعضي از نكات به عنوان اصول كلي هستند كه بي توجهي به آن ها موجب مي شود تا شما اصلا در مهم ترين شب زندگي تان زيبا به نظر نرسيد. در ادامه به اين اصول اشاره مي كنيم.
مكان عروسي
اين جز عواملي است كه خيلي از افراد نسبت به آن بي تفاوت هستند. با توجه به اين پارامتر، اگر قرار است مراسم شما در يك باغ و تالار بزرگ و مجلل برگزار شود، بهتر است از لباس هاي دنباله دار، كارشده و لباس عروس پرنسسي استفاده كنيد. در مقابل اگر مراسم شما در يك فضاي سرسبز و باغ برگزار مي شود، بايد براي ايجاد همخواني از لباس عروس هاي به سبك بوهو استفاده كنيد.
زمان عروسيبرگزاي مراسم شما در فصل تابستان يا زمستان تاثير مستقيم بر مدل لباس عروس شما دارد. براي فصل گرم سال از لباس هاي سبك تر و راحت تر با پارچه هاي نازك تر استفاده مي كنند؛ تا گرماي بيش از حد موجب اذيت عروس خانم نشود. براي فصل سرد سال از لباس هاي با پارچه هاي ضخيم و گرم تر استفاده مي كنند و براي روس لباس از كت و شنل يا پوست استفاده مي كنند.
سبك و تم عروسيخيلي از عروس خانم هاي خوش ذوق براي مراسم خود از سبك هاي رويال، كلاسيك، روستيك و ... استفاده مي كنند. از اين رو براي ايجاد هارموني و همخواني بيشتر بايد مدل لباس عروس خود را با سبك انتخابي شان هماهنگ كنند. به عنوان مثال اگر سبك شما روستيك ( روستايي و طبيعي بودن همه چيز) است، بايد از لباس عروس اروپايي كه ساده و بدون كار دست است، استفاده كنيد.
ميزان پوشيدگي لباس عروسجداي از فصل عروسي، ميزان پوشش در لباس عروس كاملا امري سليقه اي است. شما مي توانيد لباس عرس دكلته، پشت باز، يقه باز و ... را متناسب با سليقه شخصي تان انتخاب كنيد. در ضمن در اين مورد توجه به خصوصيات اندام نيز به شما كمك زيادي مي كند. به عنوان مثال لباس عروس مناسب براي بازوهاي چاق، لباس عروس آستين دار است، تا ميزان چاقي آن ها را بپوشاند.
قيمت لباس عروسشما ابتدا بايد بودجه خود را در نظر بگيريد، سپس به برند، مزون و فروشگاه هاي گوناگون را بگرديد. در بعضي از موارد كه شما بودجه كافي براي خريد لباس عروس نداريد، مي توانيد اقدام به خريد لباس عروس دست دوم يا كرايه لباس عروس كنيد. شما از طريق مراجعه به فروشگاه هاي اينترنتي مانند مزون اينترنتي دريميس مي توانيد قيمت لباس عروس هاي گوناگون را با يكديگر مقايسه كنيد و شيك ترين و جديدترين لباس عروس را متناسب با بودجه خود انتخاب كنيد.


توجه به مد و ترند روزهرساله طراحان مد در تلاشند تا جديدترين و زيباترين طرح ها و مدل هاي گوناگون را از لباس عروس را به بازار ارائه كنند. اگر شما از طرفداران مد هستيد بايد به اين نكته توجه كنيد كه سراغ مدل هاي خيلي فانتزي و عجيب نرويد. شما بعد از گذشت چند سال از مراسم تان با ديدن عكس و فيلم عروسي تان نبايد از انتخاب تان پشيمان شويد.
انتخاب لباس عروس با توجه به فرم اندامبقيه ملاك ها ارزش شان به اندازه اين عامل نيست. شما بايد حتما لباس عروس خود را مطابق با استايل و فرم بدني خود انتخاب كنيد تا جلوه اي زيبايي در تن تان داشته باشد. به عنوان نمونه خانم هاي با پايين تنه پر يا به اصطلاح اندام سيب و گلابي از لباس هاي پفي و گشاد استفاده كنند و خانم هاي با اندام ساعت شني از لباس عروس هاي جذب دنباله دار مانند مدل ماهي استفاده كنند.
مدل جواهراتخيلي از عروس خانم هاي ريز بين و دقيق به اين عامل توجه مي كنند، زيرا مدل سرويس و جواهرات از كم اهميت ترين معيارهاي انتخاب لباس عروس است. شما در زمان پرو لباس عروس حتما جواهرات خود را همراه تان ببريد. در اين مورد توجه به يقه لباس عروس بسيار مهم است. به عنوان نمونه گردنبندهاي آويز براي مدل يقه باز و گوشواره هاي بلند براي لباس عروس هاي بلند مناسب است.
خريد لباس عروس در مواقع خاصبعضي از فروشگاه ها در زمان ها و مواقع خاص اقدام به فروش لباس عروس با تخفيف مي كنند. در بعضي از موارد شما مي توانيد در اين مواقع لباس عروس مد نظر خود را با قيمت مناسب خريداري كنيد.
سايز لباس عروسپوشيدن لباس هاي خيلي تنگ يا گشاد اشتباه ترين كار است. خيلي از عروس هاي چاق لباس هاي تنگ را به اميد لاغر شدن انتخاب مي كنند و موجب چاق تر نشان دادن خود مي شوند. سايزبندي اين لباس با سايزهاي معمول متفاوت است؛ يعني ممكن است كه سايز 38 تا 40 مناسب عروسي با سايز 36 معمول باشد.
انتخاب رنگ لباس عروسدر اكثر مناطق دنيا استفاده از لباس عروس هاي به رنگ سفيد و نباتي مرسوم هستند. در بعضي از مواقع عروس خانم هاي جسور به دنبال خريد لباس عروس رنگي مي روند تا متفاوت تر و خاص تر در جشن خود ظاهر شوند. شما براي انتخاب لباس عروس هاي رنگي نبايد به سراغ رنگ هاي برويد كه بعد از گذشت زمان از انتخاب خود پشيمان شده و براي انتخاب مناسب ترين رنگ بايد با توجه به رنگ پوست تان دست به انتخاب بزنيد.
خريد لباس عروس از بهترين مزون اينترنتي لباس عروسمزون آنلاين دريميس توسط تيمي جوان اداره و زير نظر كارشناسان خبره مد و پوشاك ارائه مي شود و داراي خدماتي مانند پشتيباني فوق العاده، ارسال در تهران و ضمانت 24 ساعته بازگشت وجه در صورت خريد هاي آنلاين است. بهترين گزينه براي عروس خانم هاي زيبا و لاكچري پسند كه به دنبال لباس عروس ارزان قيمت هستند؛ مزون فروش لباس عروس دريميس مي باشد، كه با مراجعه به نشناني www.dreamiss.ir  مي توانيد جديدترين لباس هاي عروس را با قيمت مناسب و بهترين تخفيفات خريداري كنيد.

منبع

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.